کد خبر 1790412
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۱:۰۸
انهدام یک فروند پهباد هرمس در کرمان

روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان از انهدام یک فروند پهباد هرمس خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان از انهدام یک فروند پهباد هرمس دشمن آمریکایی - صهیونی در منطقه حاشیه شهر کرمان در ساعت ۹:۱۵ صبح امروز ۱۳ اسفند خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
    10 0
    اگر بتونیم حداقل تمام پهپادشون زمین گیر کنیم خیلی خوبه
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
    1 0
    یک میلیارد دلار پهپادشون زدیم
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
    1 0
    چطور این پهبادها تا مرکز کشور آزادانه میرن و برمیگردن ؟؟؟ جنگنده رو نمیشه زد ولی پهباد هم نمیتونیم بزنیم؟ سرکوب شهرهای موشکی و لانچرها توسط همین پهبادها انجام میشه . چرا فکری براش نکرده بودن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس